selimalpinannesi Her emzirme sonrası gaz çıkarıyor musunuz bazen çıkmıyor 5 dk falan uğraşıyorum bebeğim 1 aylık bazen de çıkarmak istemiyorum emzirirken uyuyor gazını çıkarmaya çalışırken uyanıyor hep zaten çok zor uyuyor çıkarmasam bazen sıkıntı olur mu acaba🫠
SiprayiL selimalpinannesi insan uyandırmaya kıyamıyor ama gazlı uyumasından iyidir, gazı çıkmadan uyursa gaz birikip sancı yapıyor o yüzden her emzirme sonrası çıkarmaya çalışıyorum
maygirl selimalpinannesi cikarn ckmasada en az 10 15 dk dik tutun…sabahlari ac karnina gaz masaji yapin…gazinin ckmasi bile gazi olmadgi anlamina gelmiyor…bagirsaklarda birikiyor asagi iniyor.gaz yuzunden tikanip nefessiz kaldgni bliyorum bebegimin 2.5 aylikken zor attk kndmizi hastaneye korkudan akciger rontgeninde ic organlari gorunmuyordu gaz birikmisti hep ki cikardgmz masaj yaptgmz halde..
Beyzaaktas Birikiyor bagırsaklara iniyor oda gaz sancısı yapıyor malesef. Oğlum 6 aylık hâlâ çıkartırım gazını
Meyveliburln Maalesef mide gazı midede yer kaplar Bebek gazı çıkardıkça yer açılır ve daha gazla yemek yer Benimki de 4 aylık yavaş yavaş kendi çıkarmaya başladı ama hala yatar pozisyonda çıkarmıyor Gece çıkarmafığında sürekli kıpırdanıyor
selimalpinannesi Meyveliburln bazen dakikalarca uğraşmama rağmen çıkarmıyor ama bir kaç dakika sonra kendisi aşağıdan gaz çıkarıyor illa ağızdan mı çıkması gerekiyor acaba
Ummuglsm41_ Benim kızımda 1 aylık her emzirme sonrası çıkartmaya çalışıyorum ama bazen 15 20 dk uğraşmama ragmen çıkartamıyo
selimalpinannesi Ummuglsm41_ evet benimki de öyle doktor bana 5-7 dk uğraş çıkarmazsada zorlama dedi genellikle çıkarırlar ama çıkarmadıkları zamanlarda olur dedi ben hem mama veriyorum hemde emziriyorum emzirdiğim zaman çok nadir çıkarıyor gazını bi iki dk sonra aşağıdan çıkarıyor kendisi ama mama yerse mutlaka ağızdan çıkarıyor
selimalpinannesi maygirl gaz masajını nasıl yapıyorsunuz bebeğim ben beslenme sonrası gazını bazen ağızdan çıkarmıyor ama sonra takip ediyorum kendisi aşağıdan çıkarıyor ağızdan çıkarmasımı gerekiyor mutlaka
Meyveliburln maygirl selimalpinannesi E tabi ağızdan çıkarsa mideye daha az gaz gider Bende çık uğraşıyordum Hatta bebek memedeki her yoğun sütü aldığında gazı çıkarıp tekrar emzirmeye devam ediyordum Şuan mama veriyorum 150 cc bitene kadar 3 kere gaz çıkarttırıyorum öyle daha rahat ediyor