inci86 kaç gilo doğdu canım ? Evet birazcık az gibi kilosu ama sağlıklıysa sorun etme her şekilde alcaklar nasıl olsa kiloyu. Doktorun da demiş zaten mamayı ver bişey olmaz. Benim sütüm vardı ama sarılığı ağır geçti mecbur mama verdik. Zamanla da memeyi reddetmeye başladı. 3 aylıkken bıraktı memeyi. 4 de de biberon almadı. 4 aylık ek gıdaya geçtik. Mamalarını da muhallebiye karıştırarak yedirdim. 9 ay 9 günlük. Hala mama içmez biberonla. Mamaların hala kaşık mamaya cici bebeye karıştırarak veriyorum. Ek gıda da alıyor. Benimki de zaman zaman az kilo aldı ama arayı kapattı zamanla. Merak etme ver mama içsin 🤗