Kızlar merhaba bebeğinizin tırnaklarını nasıl kesiyorsunuz yeni doğduğunda kesiyordum şekli falan gayet iyidi şimdi yamuk kesmeye başladım bir türlü düzgün şekil veremiyorum uzamasını bekliyorum yine aynı oluyor nasıl düzeltebilirim törpü aldım ama yok onlarlada beceremiyorum hiç elimden gelmiyor bu işler nasıl yapmalıyım ? Tüm tırnakları değil çok şükür ama bir kaçını yamuk kesmişim vallahi utanıyorum ve bide tırnak makası öneriniz var mı mümkünse yumuşak rahat kesimli.