eym199_ önce çocuk doktorumuz idrar tahlili istedi verdik sonuç kum döküyor dedi ama benim oğlan çok ağlıyordu hastaneye yatırıp damar yolunda ilaç verdiler bu son dogumumda da aynı şekilde oğlumun bezinde pembemsi kan lekeleri vardı doktor tahriş olmuş olabilir dedi 2 güne geçti