flowers2 Kızım 8 haftalık, sanırım gaz sancısından yüzüstü uyuyor. sırtüstü yatırınca kıvranıyor, ne zaman yüzüstü yatırsam huzurla uyuyor. o öyle uyuyunca da ben uyuyamıyorum kontrol etmek lazım. sizde de var mıydı böyle bi durum.
babykoc flowers2 benim bebeğimde aynen sizinki gibiydi neydeyse bir aylıktan beri gaz sancıları yüzünden yüzüstü uyurdu gündüz başından ayrılmaz gece eşimle nöbetleşe uyurduk 4 aylık oldu hala yüzüstü uyuyor böyle rahat ediyor uyusunda nasıl uyursa uyusun modundayım kafasını kontrol edip çevirmeye başlayana kadar yakın takip gerekir sonrasında kendisi kurtarıyor zaten
tatlianne Benim kızımda öyleydi :) 8,5 aylık oldu hala öyle uyuyor 😄 doktorumuz bir sakıncası olmadığını söyledi. Kontrol altında tutup uyutabilirsiniz. Başını tutmaya başladığında zaten bir sakıncası olmuyor kendisi çeviriyor
flowers2 tatlianne bende pazartesi doktor randevumuz vardı o zaman soracaktım ama bir şey olmamasına sevindim sizin doktorun dediğine göre :)
fatmakrks Benim de oğlum 1 aylıktı yüzüstü uyurdu şu an 6 aylık halen o şekilde uyur. Ayağımda sallarken bile yüzüstü sallarım :)