Deletedmom104 geçiyor, benim de kararmıştı ve ödüm kopmuştu pat diye bi günde karardı gibi bişey oldu çünkü, doğumdan sonra daha da beter oldu doku nekrozuna gidiyor sandım, sonra bi kaç ay içinde geçti ama ben bi gün elimle ovuşturayım dedim pıtır pıtır döküldü ölü deri gibi, öyle öyle azaldı