Cizgilicorap iğde çekirdeği tozu kullanıyorum. Bende doğuma bağlı kemik erimesi gelişti. Hemde çok sıkıntılı şekilde çıktı. Yaşım genç ama doktorları bile şoka uğrattım. Herhalde en genç kemik erimesine yakalanan nadir vakayımdır. Önermişlerdi bana da. Kullandığımdan beri sanki bir tık daha iyiyim. Çok olmadı başlayalı ama inanıyorum ben çok araştırdım. Özellikle bağışıklık ve kemiklere çok iyi diyorlar. 1,5 yaşında oğlana da veriyorum. Kendime 2 çorba kaşığı yoğurda 2 tatlı kaşığı iğde çekirdeği tozu koyuyorum. Oğlana 3 tatlı kaşığı yoğurda 1 çay kaşığı koyup veriyorum. Amacım kemikleri güçlensin ve bağışıklığı iyi olsun. Malum yendiğimiz içtiğimiz herşey hormonlu. Bari evladımı iyi besliyim. Sevgiler🌺