Oğlum 20 aylık arkadaşlarımla aynı ortama geldigimde çocuklarla oynamak istemiyor yada onlar çok ses yaptığında sesli oynadıklarında korkuyor gelişimi gayet iyi evde çok aktif bir çocuk bizimle iletişimi çok iyi ama yabancılara karşı çok çekingen nasıl bir yol izlemeliyim bizim gibi olan ve bu durumu aşan var mı 😔