Kızlar dogum yapalı 3 ay olucak ilk adetimi oldum sprial için gittim duvar kalınlıgı var dedi doktor gebelik testi yaptırdı. Sonuc negatıf yarın muayeneye gidicem tekrar ama kalınlık neden olurki İnternette kanser felan yazıyor korktum açıkcası. Normal dogum yaptım ondan olurmu acaba yasayan varmı böyle birşey