Başını tutabiliyorsa , mama sandalyesin de desteksiz oturabiliyorsa , yemek gördüğünde ağzını acıyorsa(yemek oldugunu anlıyorsa) , doğduğu kilonun 2 katına cıktıysa hazır ama dr lar anormal bir durum olmadan 5.5 - 6 ay oncsınde ek gıdaya geçilmesini önermiyor