Aynenkanka Bu mamaya yeni geçtik, oğlum kabız oldu ama acaba mamadan mı emin olamadım. Aynı durumu yaşayan var mı?
Poyrazsmomm Aynenkanka Bende bi ara kullanmistim kabiz olmasin diye mamasina bir cay kasigi zeytin yagi koymustum tabii benim oğlum mama icmedigi icin yalan oldu😂
ArvenMom Aynenkanka benim kızım da kabız olmuştu hiç sevmemişti 1 kutu mama öyle kenarda hala duruyor
mamasuu Ben kullanıyorum öyle bi sorun yaşamadık 4 buçuk aylık bebeğim 2 aylıktan beri kullanıyoruz bünyeden bünyeye fark edebilir
Aynenkanka ArvenMom ben de zorla içiriyorum nerdeyse bırakacak biberonu daha çok erken 9 aylık ama en temiz içerikli mama da bu. Siz ne kullanıyorsunuz