MasalMira2023 Kızlar bebeğim aşının büyük bir kısmını tükürerek çıkardı, yutmadı, çok az bir miktarı belki yutmuştur. Başına gelen var mı, tekrarı gerekir mi?
MasalMira2023 passions Sağlık ocağında, ama kendim de yapabilirmişim aslında, daha az az verirdim en azından, bilmediğimden gitmiştim
passions MasalMira2023 tekrara gerek olsaydı mutlaka söylerlerdi, aşıyı kusanlar bile varmış çünkü az miktarı bile yutsa yeterli olucaktır