6 aylık bebeğim son zamanlar sırt üstüyken karnını yukarı kaldırıp ağlıyor besledikden sonra gazını çıkarmama rağmen saatler geçse de kaldırınca yine gazını çıkarıyor (geğiriyor) gün içinde geğirdikden sonra öksürüyor bazen besledikden sonra ayaklarını kaldırıb elleri ile yakalayınca nefes borusuna bile yemeyi kaçiyor boğulurcasına öksürüyor hemen kaldırıyorum. Son 1 haftadır böyle ilk başlar ıkınınca öksürdüğünğ fark etmişdim kendisi sebebsiz yapıyor diye düşünmüşdüm. 7200 qram bebeğim mamasını 180 ml verdim bir kaç sefer sonra böyle oldu. Yemeğının artıgını kusuyordu. Şimdi 3 saatde bir 120 ml veriyorum kusma olmasa da öksürme geğirme karnını yukarı kaldırıb ağlama gibi şikayetlerimiz davam ediyor. Ne zaman düzelir? Başına gelen varmı? Ne yapmam gerek? Yaptıklarım bunlar:
Yatağının gövde kısmını bıraz kaldırdım
Yemeğini doktor tavsıyesı ile 120e indirdim
Besledikden sonra yarım saat kucakta evi gezdiriyorum
Bi de doktor doplokin diye bir ilaç verdi onu bu gün ilk defa yemekden önce 1 ml verdim🤢