iloio Selam kızlar bebeğim hem emiyor hem mama yiyor bebelac yiyor 5 aylık bi kerede bimdeki bebevita denemek istiyorum oğlumda kullanmıştım 5 aylık bebeğim kullanan varmi iyi midir o mama
Aybarskeriminannesi iloio benim bebeğim 9 aylık olacak 4 aydır falan kullanıyorum hiç bir sıkıntısını görmedim kilo alımı falan gayet güzel zaten onu da hipp üretiyormuş ablamın arkadaşına doktor önermiş onu ben de ondan duyduktan sonra başladım başka da vermedim
iloio Aybarskeriminannesi anladım canım Bende oğlumda kullanmıştım onu güzeldi şimdi 5 aylık bebeğim de var kullansam mı tekrar onada dedim ona geçeceğim yine