Merhaba Bebegim 1 aylık 2 günlük aptamil mama veriyorum fakat günde sadece bir kez tek dışkısını yapıyor iki kez de sadece beze sürülmüş gibi sizlerin bebişleri de öyle mi acaba ? Ilk çocuğum metobolik hastalıktan 15 günlük iken melek oldu bu ikinci bebeğim çok şükür öyle bi hastalığı yok sizin bebekler günde kaç kez büyüğünü yapıyor?