ozgesel 7 günlükken yaptırdım iyi ki yaptırmısım yenidoğan sürecinde olduğu icin zaten sürekli uyuyordu 2 saatte bir emmeye uyanıyordu hiç ağlaması olmadı sadece sünnet sırasında lokal anestezi oldu onda cok ağladı ama sonra ki süreç rahat gecti yaklasık 1 hafta da tamamen iyilesti sabah aksam merhem sürdüm ve sarı bir su vardı dr vermisti pamukla onu sürdüm bide karton bardağı kesip beze temas etmesin diye koyuyodum sıkıntı yasamadım ağrı kesici bile vermedik ağrıyı hissetmediğini düsünüyorum uyuduğu icin kuzeni 2 yasında beraber yaptırmıstık onalr cok zorlandı cocuk cok huysuzlandı merhem süremiyolardı durmuyodu yürüdüğü icin kontrol etmek zor oluyodu iyi ki kücük yaptırmısım dedim