Kızlar bugün uzun bir zaman sonra ilk defa oğlum 6 ya kadar uyudu 15 aylık şöyle ki rutinimiz şu şekildeydi 9da yatar 200 ml mamasını içer sonra birde gece 12de 120 ml veririm (bunu yükseğinide verdim ama içmedi haftalarca ) sonra 4te uyanır tekrar bir mama yapar yatırırırdım şimdi bu gece 12de verdiğim 120 ml ile sabah 6da uyandı erken mi sizce bıraktırmak için yoksa 4te vermeye devam mı etmeliyim ?