GamzErva ben de öyle canım. Çok nadir annem 1-2 saat yardıma gelir o kadar ama sabahtan akşama kadar evde iki başımızayız. Napalım böyle böyle büyüyecekler. Bi süre ciddi yorulacağız. Kabul edince insan rahatlıyor bunu biraz. Amin allah hepimize yardım etsin. Bu arada gerçekten senin bebiş atakta olabilir. Araştır istersen büyüme ataklarını