dilaymamy Merhabalar bugün kızıma hava başladık daha önce kullandığımız da fizyolojik serum ile kullaniyorduk bu sefer gerek yok dedi doktor sade VENTOSAL ve sade CORTAİR dokunur mu kullananlar yardımcı olabilir mi
leopar dilaymamy eğer ilk değilse korkma daha önce kullanılmış 🙏🏻bende ilk 2 kullanımdan kullanmıştım sonra bıraktım bişi olmadı ki dr bunu söylemiş yan etki yapsaydı söylemezdi 🙏🏻
nayirnolamaz06 dilaymamy cortair kortizonlu diğeri için bişey diyemem ama doktorunuz ne dediyse ona göre uygulayın
dilaymamy leopar evet ama normalde hep fizyolojik serum katardim bugün koymana gerek yok deyince etkilemesinden korktum teşekkür ederim 🥰
dilaymamy Begonvil__ VENTOSAL ve CORTAİR ve kaynamış su bir ml üçünü karıştırıp mi kullanıyorsunuz günde kaç kere
Begonvil__ dilaymamy ilk başladığımız da ikisini yarim yarım karıştırmadan günde 4 kez yapıyordum sonra baya kötülesti kızım sonra özele kendi doktoruna götürdük o da ikisini yarim yarım karıştırıp günde 3 kez dedi şimdi öyle yapıyoruz
Sahingiller_2 dilaymamy canısı bir sağlıkçı olarak söylüyorum çok bir zararı yok. Yani gereksiz kullanımı zararlı. 21 aylık ikizlerim hastalandiklarinda direk sek olarak buhar şeklinde serum fizyolojik kullanmadan veriyorum
1gunes dilaymamy bende asiri öksürükten 2 hafta once contair kullandim cok rahatlattı 30yasindayim hayatimda böyle cigerimi cikaran öksürük yasamadim
irem2 Bebeğim 5 aylık doktorum mutlaka 2-3 ml fizlojik serum ekle dedi eklemezsen çarpıntı yapabilir dedi. Bence serum fizyolojik su eklemelisin