Lisans mezunu sözleşmeli memurum. Yüksek lisans yapsam bana ne gibi katkısı olabilir. Şu kademe ilerlemeleri ne maaşa etkisi ne kadardır arkadaşlarım kimsenin anlattığında netten bişey anlamadım. Bilen varsa aydıntlatırsa sevinirim. Ona göre çalışmaya başlayacam çünkü