ayseee_ Beratim17 doktor eğer kansızlık varsa kilo başına iki damla kansızlık yok takviye amaçlı ise kilo başına bir damla dedi
Sinem61 Beratim17 demir eksikliği yoksa kilo basina 2-3 damla . Demir eksikliği varsa 4-6 damla şeklinde kullanmıştık doktorun yönlendirmesine göre.
Candy_88 Beratim17 çok fazla değil mi? Eksiklik olsa bile.. Biz sabah akşam 10 damla veriyoruz 6.ayda hgb düşük çıktı demiron mu ne öyle bir şey verdi..
Sinem61 153s34 demir eksikliği olunca 60 damla veriliyor bize de oyle olmuştu. Takviye degil de tedavi amaçlı
Sinem61 Arelmom33 bir damlada kac mg demir varsa ona göre damla sayısını hesaplayacajsiniz. Bize doktor kendi hesaplayıp söylemişti. Kullandığınız demir damlasının kutusunda yazıyor bir damlada ne kadar demir olduğu