5 aylik oglumu dun banyo yaptırmıştım daha sonra uyumuştu uyuyup kalktiğinda gözlerinde cok az capaklanma meydana gelmişti gece uyudu geri kalktı yine çapaklanma vardı temiz suyla sildim pamuk yardımı ile cay denedim hafta sonu oldugu icin doktora da götüremiyorum pazartesiyi beklemem lazım önerileriniz nelerdir lütfen cok korkuyorummmm