defnes32 narsist bir anne değilseniz değer verirsiniz ,ona kuklanız yaptırımınız gibi davranmazsınız ,annesisiniz diye her türlü psikolojik şiddeti baskıyı uygulama hakkını kendinizde bulmazssınız,çekinmeden sevdiğinizi söyler onun var oluşuna saygı duyarsınız,değer bir anne tarafından verilecek değer budur