birponcikannesiii Kızlar şimdi ben geçen yazdım postu okuyanlar bilir Ben üç tane test yaptım ikisi pozitif biri negatif iki gün sonra da ben adet oldum acaba hamile olup düşük mü yaptım kan testi vermedim tam bir hafta geçmesini bekledim ama adet oldum
durununannitoskosu birponcikannesiii Düşük yapsan bilmeme imkanın yok o yüzden ya test bozuktur ya kuruma çizgisidir başka imkan yok
Ozgebrar19 birponcikannesiii Pozitif olanlar 5 dakika için de mi çıktı. Belki yerleşme kanaması olmuştur
[silindi] birponcikannesiii İdrar testleri hiç bir zaman kesin sonuç vermez. Şüpheniz var ise kan verin direkt. Eğer hamileydim kimyasal geçirdim diye düşünüyorsanız. Kan verin kanda belli olur. Çünkü değer hemen 0lanmaz.o zaman anlarsınız. Ama hiç sanmıyorum.