Kızlar 2.5 ay önce kızım oldu. 55 ile gebe kaldım şu an 57 58 im ama yağ oranım arttı tabi ki göbek bölgemde. Ama hepsi yağ gibi de değil sanki şiş hala. Henüz regl olmadım. Annem için tam iyileşmedi toplanman bir kaç ayı bulur diyor. Siz de nasıl ilerledi? Regl olunca da iner diyorlar