Şuan doğum iznimdeyim ve iznim bitme üzere bir avukatin videosunu izledim bebeği olan anne yada babadan herhangi biri haftada 3 gün çalışabilir veya hiç calisamicaksa çocuğa bakan biri olmadığı için ihbar ve kıdem tazminatını alabilir diyor böyle birşey varmıdır bilen var mı aslı nedir bu durumda ne yapmalıyım öneriye ihtiyacım var Perşembe günü raporumun son günü