adenru Bebeğim 4 aylık oldu pazartesi kontrolümüz var demin duş aldırdım ama iki kollarında bunlardan var alerji mi isilik mi egzama mı bilemedim sizin başınıza geldi mi
kimbumadam adenru kol altı da kızarmış isilik gibi duruyor canım besin alerjisi sırtta ve yüzde de belirgin oluyor orda bir şey var mı ?