İlk bebeğim 3 ay 28 günlük. Salya artışı çok olmadı ama elleri hep ağzında hırçın ellerini ağzına sokamazsa ağlıyor ne bulursa damaklarına sürtüyor ve hırsla hızlı hızlı ağlayarak yapıyor çoğu zaman damakta şişme yok ama bu diş belirtisi mi? Başka belirtileri neler? Rahatlatmak için ne yapabilirim ?