Annekokusu 6. ayın sonlarına doğru ayırdım bende, 17 aylık oldu hala emiyor ve en az 3 kere kalkıyor gece bazen daha fazla kalktığı da oluyor, hiç zorlanmıyorum annelik iç güdüsü ile de gık dese de gidiyorum duyup hemen. İyi ki ayırmışım o da mutlu bizde mutluyuz benimsedi odasını. ✨🫶🏻