Justmm benimki hep çok meraklı çok hareketliydi. 4 aylıkken oturduğum an ağlardı mesela hep evde gezinmek isterdi akşama doğru yorgunluktan bende ağlardım. Sonra hep öyle devam etti hareketliligi 😂 25 aylık oldu hala evde el ele geziyoruz. Mızmız yaramaz diyemem ama çok hareketli asla durmuyor asla yalnız kalmak istemiyor. Yalnizsa ve sesi çıkmıyorsa zaten eyvahlar olsun kesin bişey yapmıştır 😂 bugün 1 bardak karadut özünü arabalarının kasasına boşaltmış, ordan yere. bende o odaya geç girdim bizimki döküp yanıma helmis. parkeler pembe suyu çekmiş 😁