mervezengi Kızlar bu atağı yaşayan var mı ya ne zormuş. Hep bir ağlama hali, biberon istememe, çok yese bile 2 saatte bir uyanma.. Önerisi olan var mı bu süreç için
Aslaninannesi26 mervezengi 3 ay 28 günlüğüz özellikle uykuya geçerken gece de gündüzde çok ağlıyor aslında bu ara devamlı herşeye ağlıyor 😩
Papatyamsi mervezengi ben yasiyorum kizim 4 ay 10 günlük hic derin yattığını görmedim daha çok huzursuz meme reddi yaşıyorum bu aralar hic doya doya emmek istemiyor kucaktan bıraktığım an feryat figan
sema_068 mervezengi bizde böyleyiz valla kafayı yiyecem kozıyo her şeye bide bağırma çıktı başımıza bağırıp ağlıyor kucakta dolanıyor sürekli