Merhaba herkese düşünüyorum kaç gündür bir türlü işin içinden çıkamadım dedim buraya yazayım tecrübeli anneler belki bana bir fikir verir. Ben öğretmenim ikinci dönem okula başlamayı düşünüyorum 8 aylık da bir oğlum var derslerim öğlene kadar olacak o sürede bakıcıya bırakmayı düşünüyorum ama içimde bir sıkıntı var nasıl olcak nasıl yapacak alışabilcek mi diye çünkü bu zamana kadar ben hep tek baktım evde gündüz benden başka kimseyi görmedi eve misafir geldiğinde hemen ağlıyo alışır mı çalışan anneler siz nasıl yaptınız nasıl alıştı?