mzzz benimki 4ay 3gunluk memeye gelince ağlıyor heralde atak olduğu için. Bıraksan 1saatten fazla emer keyif yapiyor gözü kapalı içiyor ben 40dk dan sonra kendim çekiyorum napiyim dr fazla tutma sen yorulursun bu seferde dedi.evet cidden sırtım belim felaket .ağlayınca emziriyorum 2 3saatte bir .Sabah ikindi ve akşam birer kere mama gerisi emzirme oluyor yani 18saatte 3kere mama 6kere emzirme ile geçiyor