Kızım 16 aylık uykularında gerilemeler başladı gece fazla uyanıyor yada gündüz uykusuna yatmıyor zaten tek uyku yapıyordu sizde durumlar nedir geçici bir dönemki atak hesaplayıcıdan hesaplayinxa atakta gözüküyor ama çok yoruyor beni akşama doğru uykusu geliyor ağlıyor tek başıma büyütüyorum geç yatıp geç kalkınca da bu sefer akşam geç yatıyor nasıl yapacağımı şaşırdım