aslaninannesiiii Kizlar bunlarin hepsini evde yaptim buzluga koydum fakat buzlukta bekleme surelerini bilmiyorum bilgi verirseniz ona gore cogaltma yapmak istiyorum vaktim varken (anacugum sehir disinda oturuyor ziyaretime gelmisken )🥰
Noname21 aslaninannesiiii ilik suyunu ben küçük cam kavanozlara koyuyorum bir ay gibi bir sürede bitiyor çünkü her şeyine kpyuyoruö Peynir altı suyu yapmıyorum uzun zamandır lor peynirini de yaptığım zaman taze yapıyordum ⅔ günlük
sonbezbukucu ilik suyunun süresi yok diye biliyorum. zaten her çorbaya sulu yemeye atsanız 6 ay anca yetiyor .ben buz poşetlerine döküyorum kolay oluyor, tabi siz neye koydunuz nasıl kullanacaksınız bilmiyorum
beyzacmvrc aslaninannesiiii o lor değilmiş süt kesiğiymiş. Mayalama işlemi olmadığı için sütten farkı yokmuş. Bqna duyunca mantıklı geldi. Doktorlar da önermiyormus. Süt 1 yaşına kadar yasak. Labne yapıyorum süzme peynir ile yoğurt gibi mayalı yorum 8 saat falan sonra dolaba kaldırıyorum dolapta da tutuyorum birkaç saat sonra suzuyorum Eğer bir yere aşarak suzerseniz faha iyi olur. O alta çıkan su peynir altı suyu. Bu suyu kestirince belki lor olur.