Taha_emir Selmaozsk ben 2.5 tog kullanıyorum 9 aylik başladım 3 yaşına girecek halen 2.5 tog alıyorum çok soğuk olmadan atletle yeterli oluyor çok soğuklarda ince bir pijama yeterli oluyor sonuçta yatarken hareketsiz olduğu için daha ince olanlarda üsüyebilir bu şekilde kullanıyorum terlemiyo
msllll Kış için 2 ya da 2.5 tog öneririm diğerlerinde soğuk oluyor benim bebeğimin bacakları sabahları. Evimiz 22, 23 derece geceleri .
Begm_i Selmaozsk bende bebeğimi 19-21 derecede uyutuyorum. Andywawa 2.5 tog tulum. İçine bi sıfır bi uzun kol zıbın giydiriyorum sadece.
Minik_annecik Selmaozsk polis kumaş alın bence çift kat hem terletmiyor hemde doğal kumaş elyaflar bebekte astım alerji yapabiliyormuş diye okumuştum bir yerde biz polis kumaş olandan aldık çok da memnunuz
helloobitchs guzelgun ben 1.6 kullanıyorum odamız 24.26 arası oluyo altına sadece bez giydiriyorum gayet sıcak oluyor
Kbrsyf Selmaozsk LC den 2 tog polar tulum aldım ine hiçbir şey giydirmiyorum elyaflı olanlar şok terletiyor çocuğumu polar tulumdan memnunum
momofdragon Selmaozsk 1 tog (ebebek) ve 1.6 tog (lcw) kullanıyorum evimiz 23-25 derece arası içine sadece yarım kol yada kolsuz zıbın giydiriyorum ne terleme ne soğuma oluyor😇 yalnız lcw nin tulumı hemen içten tülerme yaptı bi daha almam minik minik elyaflar topcuklandı 😒👎🏼
B1elf momofdragon kullanıcı hatası olabilir birdaha şans verin bence 2 yıldır 2 çocuğuma kullanıyorum 5 tane kışlık var evde kütür kütür aldığımız gün gibi duruyor torunlarıma saklarım 😂
atilgann Selmaozsk ben lcw nin 2.5 tog giydiritiyorum. Gece 1 den sonra soğuyor ama vücudu ben örtüyorum tek kat yine. Bence çocuktan çocuga ya da evinin ısıtmasına görmede değişiyor olabilir. Klima ile 23 derece yapıyorum odayı ben
almo 22-24 derece evimiz . 1.2 togg pamuklu giydiriyorum uzun kollu zıbın ile civilden aldım çok memnunum hatta 4-5 yaşını da alacağım dursun zamanı geldiğinde giyer diye 😁
B1elf Selmaozsk Lcw marka stoklu mevcut evde 😂 21 derece için 2.5 giydiriyorum ben içlerinde zıbın ve uzun kollu pijama takımı oluyor ama bu bebekten bebeğe göre değişir benim çocuklarım çıplak giydiklerinde üşüyorlar üşüyor mu terliyor mu bunu da göğüsune ve sırtına bakarak anlıyorum.