irem066 beyza50_ çok zor gecırdım hamılelıgımı ama hamılelıgımıde özledim Buda normalmı hamıleyken gıydıgım kıyafetlere bakıp ağlıyorum arabaya bınıp bıyerlere gotmeyı falan
aybarssmom_ irem066 tabikide bende öyle düşünüyorum bazen ama sonra diyorum ki bebeğim bi daha böyle olmayacak bu zamanlar geri gelmeyecek ama keyif yapacağım zamanlar gelecek 🥹