mervekaran05 ebraz bence imkan varsa özel. Devlette içeri giremiyorsunuz ve akliniz kalıyor çocuğunuz nekadarlik bilmiyorum ama belki aglicak belki durmucak devlette yaptırıp pişman olan tanıdığım var sırf yanına giremediği için . Biz özelde yaptırdık 1 ay önce
tugbayagcii Balbebekim rahat geçer allahın izniyle ben ayaklanmadan yaptırmak istedim. Keşke biraz daha erken ettirseydiniz ama yine de kolayca atlatır üzmeyin kendinizi