ummu112 6 aylık olduk hala emzirme sonrası kusuyoruz hemde 3-4 defa. Gece 2-3 defa emziyorum yatıyorum ama sıkıntı olmuyor gündüzleri böyle.var mi onerisini olan aynı sorunları yaşayan???
fatosarsal ummu112 5 aylık aynı durumdayız canım ama bizde alerji var ben ona bağlıyorum. Direkt süt mü kusuyor yoksa süt kesiği gibi mi kusuyor
ummu112 ummu112 doktor reflü olabilir dedi ama öyle olsaydı gecede kusardi gece bişey yok. Bide emzirip direkt yatırıyorum gece . Kilo alımıda gayet iyi
fatosarsal ummu112 bana hastanedeki emzirme hemşiresi emdikten sonra hemen kaldırma o pozisyonda 10-15 dk dursun dedi bir de öyle dene istersen