Eceninannesirem benim bebeğim de 10.5 aylık emeklemiyor hâlâ. Doktora kaç kere sordum normal diyor bu yüzden ben de kafama takmamaya çalışıyorum. Desteksiz oturuyor, yerde sürünerek geri gidiyor, emekleme pozisyonu alıyor ama birkaç saniye öyle durup geri yatıyor. Kollarından tutup adım attırın dedi bize doktor. Biz de öyle yapıyoruz. Başlarda adım atmıyordu sonra onu öğrendi ama iki ayağını da ayak ucunda basıyordu. Şimdi solu tam basıyor ve güzel öne atıyor sağa da zamanla basar inşaallah diye düşünüyorum