Yahu meğer ne güzel şeymiş adet olmak ya şiş şiş patlıycam valla 9 ay olcak dogum yapalı ne gelen var ne giden 😁 spiral taktırdım 2 aylıkken tek ona da güvenmiyorum her şekilde korunuyorum ödüm kopuyor valla kalırım da anlamam anca çocuk hareket edince anlarım 😀 2 3 aya bi hastaneye gidiyorum spiral kontrol ettirmeye doktorlar gelme artık diycek. Sizler ne zaman adet oldunız var mı benim gibi olmayan 🙃