Kozlar bebeğim 27 aylık mamayı kestim gece uykuya geçerken illa biberon istediği için yarısını su koyarak süt verdim aslında bir nevi alışkanlık zamanla onu da bıraktırırım dedim ama 1.5 aydır süt içiyor ve gece horlamaya başladı sürekli burnu akıyor sürekli halsiz ve mutsuz gibi acaba şuanki salgınla mı alakalı yoksa sütle mi bir türlü anlamıyorum benim gibi olan varmı