denizdefneosman Benim bebeğim 4.ayına girdi ve 4 gündür de geceleri saat başı uyanıyor. Arkadaşıma bahsettim uyku gerilemesidir dedim yok o açtır ondan uyumuyor diyor ısrarla. Sizce açlık mı uyku gerilemesi mi?
runadrrf denizdefneosman aynısını yaşadım tam iki hafta sürdü sonra biraz daha uzadı uyanıp emme süresi
Aslnakn Uyku gerilemesi. Bizde 5. Aya gireceğiz ama 1 aydan fazladır saat başı kalkıyordu artık yavaş yavaş düzeliyor gibi umarım çabucak geçer çok yorucu bir dönem gerçekten 🙏
denizdefneosman runadrrf çok zor ya uyku sıkıntısı zaten hep vardı ama bu çok farklı sanki hiç uyumasam daha iyi 😂
Aslnakn Sesenens tam olarak düzelmedi yani şöyle söyleyeyim bazı geceler 3-4 saat uyuyor uyanıp emip geri uyuyor ama bazı geceler yine saat başı kalkıyor emmek için. Tam düzeliyor diyorum ama sonra tekrar ediyor anlayamadım daha ne zaman normale döneceğini🥺