betulbusra 20 bin ödedik. Doğum ücretinin içinde doğumun ertesi günü hastane odasında fotoğraf çekimi ve oda süslemesi dahil oluyor paket halinde.
Ben normal doğumu bekledim bebeğimin kalp atışları sıkıntıya girince sezeryana girdim. Spinal yapıldı doğum esnasında uyanıktım ama bir şey hissetmedim. Herhangi bir sıkıntım da olmadı çok şükür. Her şey gayet iyi ilerledi. Doğumhane ekibi de servis hemşire ebeleri de gayet iyi ilgileniyorlar çok tatlılar.