Sevgili annelere, bebeğim Şimdi 5 aylık. Normalde 5. Ay kontrolü Çarşamba günüydü. Haftasonu kızım hastalandı ateşi oldu bir kere öksürük vardı bir de hızlı nefes alıyor diye acile gittik. Acile giderken eşim dedi şimdi gidince de aklındaki her şeyi sor dedi. Çarşamba gününü de iptal edersin dedi.
Kilosu 6 kilo, tam 5 aylık. 39 haftada 2.600 doğdu. Ve persantil değeri %12. Doktor doğum kilosunun iki katını geçmiş bile diyor. %10nun altı patolojik bulgu gösterir diyor. İçim hiç rahat değil. Son 1 ayda da sadece 100 Gr almış ama diyorum. Yine aynı şeyleri diyorlar.
Eşimde istersen şurda tüm odaları gezelim her doktora soralım diye benle dalga geçiyor.
Ayrıca dudak bağı da var, ağız içinde hemanjiomu da var
Doktora götürmemek için yer arıyor devamlı.
Baktığım zaman emmesi iyi sütüm de var.
Ama daha dönmeye başlamadı bile daha dişi çıkmadı bile. Bu süreçlerde de kilo kaybı olursa persantil değeri %10nun altına düşmez mi.
Ah anneler tecrübeli anneler akıl verin. Daha iyi bir doktora mı gitmeliyim ne yapayım.
Hele geçen ay aile hekimi diyor ki 4 aylık bebek için yavaş yavaş ek gıdaya başlayabilirsin. Bu da saçmalıkdı zaten. Mama demek istese meama dersi herhalde diyorum.
Aklım o kadar karışık ki buraya da her şeyi karışık yazdım. Kusura bakmayın
Düşük persantilde bebeği olan var mı neler yaptınız