Balbebekim canım sabah kahvaltiisi haftada 2 defa yulaf la yapıyorum bazende bir dilim kepek ekmeği bir yumurta haşlanmış 1 domates biraz salatalik 4 zeytin biraz peynir çok değil az ama bol yeşillik yanına bide yesil çay kahvaltım böyle ara öğün de işte bazen bi yesil elma 2 ceviz bazen de 3 yemek kaşığı yoğurt üstüne bir çay kaşığı çörek otu o olmazsa kuru kayısı iki tane doğruyorum icine üstüne birazda tarçın döküp yiyorum akşam yemegimi ise saat 6 gibi yapıyorum evde ne yemek pistiyse porsiyon küçük olacak şekilde ekmeksiz bol salata kocaman kase😅üzerine bi tatlı kaşığı zeytinyağı döküyorum bol limonlu bi şekilde yiyorum bazen kendime özel yemek yapıyorum brokoli ve karnabahar haslayip üzerine sarımsaklı yoğurt döküyorum bide az bisi pulbiber döküyorum üstüne yiyorum ekmeksiz çok Nadir akşam bir dilim.ekmek kullandım saat 6 dan sonra çiğneme olayını bitirdim sadece su kahve yesil çay maden suyu kahve çay falan şekersiz olacak kahve sütsuz olacak şekilde içilebilir bu sürece başlamadan önce çok diyetisyen dinledim hepsi 6 dan sonra çiğneme olayı bitmeli dedi bu süre zarfında hamur işi çikolata abur cubur yemedim çok canım çekerse nesfitin cikilotalarindan bir tane yiyorum oda haftada bir olacak şekilde sadcee bide evde spor yapıyorum leslie yapıyorum bir defa 3mil olanı, hit kardiyo yapıyorum, ayşegül demirsoyun ayakta karın egzersizi var onu yapıyorum böyle canım 😊 @asimesila ha bide günde 2 litre su içiyorum