yrn3897 beyaz lekelerden başka bir farklılık hissettiniz mi çocuklar da ? Sıçrama irkilme vs. ? Bizim doktorumuz mesela ilkin sıçramadan şüphelenmişti sonra beyaz lekeyi de görünce dedi bir görsün nöroloji, gittik eeg çekildi fiziki muaynesi yapıldı herşey temiz geldi ve ben özel bir kliniğe götürdüm hatta çocuk nöroloğa , nöroloğumuz da beyaz leke için pigment eksikliği bizimle bir alakası yok dedi kan testlerine baktı eeg çekildi herşeyi temizdi, sıçramasını da ben kundak yapıyordum elleri açık uyumayı bilmediği için uykuya geçerken irkiliyodu videosunu çekmiştim zaten doktor görür görmez kundak mı yapıyorsun diye sordu ben söylemeden, dediğim gibi km testleri eeg fiziki muaynemiz çok şükür temiz çıktı ondan sonra ben nörolojik bişey olmadığına ikna oldum , 2 kez cildiye ye gittik birisi vitiligo dan şüphelendi birisi beyaz ben dedi bilmiyorum 1 yıl oldu başka da bir yerinde fark etmedik