Annekokusu siz bebeğinizi daha iyi bilirsiniz ama tercih meselesi işte kimisi çok küçük dedi bana da ama biz özel bölgemizde bebek istemedik, şuan kendi da rahat rahat huzurla uyuyor şükür. Alışması çok önemli. Misal görümcem ayırmakta geç kaldı 7 yaşındaki çocukla da 1.5 yaşındaki bebekle de beraber uyuyor. Benim için çok yanlış bir durum ve hiç uygun değil eşler ilişkisi bakımındanda. ✨👌🏻