Kızlar ev sahibimiz 2500 den 4000 yaptı şimdi 8000 istiyor bunlar 3 ay arayla oldu. Mahkemeye vericem diyor eşim bende kötü olmak uğraşmak istemiyorum evim 3+1 büyük piyasaya göre de iyi aslında ama yeni bebeğim oldu şartlar malum bu kiraya ne yapmamız lazım ya kafam allak bullak oldu. Kabul etsek Bi 3 ay sonra yine yapacak etmesek uğraş dur