Merhaba anneler. 12 aylik bir çocuğum var. Beslenme konusunda biraz sikintidayiz galiba fikrinizi öğrenmek istiyorum. 1 yaşında olmasına rağmen öyle doya doya yemek yiyen bir bebeğim yok. Mama içer o bile 120 150 ml en fazla. Yemek yaparım 5 6 kasıktan başka yemez ya da hiç yemez. Kilosu da 7.9 olarak biraz zayıf çıktı. Onun harici tutuna tutuna ayağa kalkar kaba motor becerilerinde ve gelişimde bir sıkıntı yok. Bu beslenme mevzusu canımı sıktı sadece.